tisdag 25 oktober 2011

Leggings på modell

Nu har jag fått lite foto på våra produkter när det är en trevlig modell som har dem på sig. Jag lät Fredrik på fotomodeller.net leta upp en trevlig modell och sedan ta bilderna. Jag hade faktiskt ingen aning om vad jag skulle få, men jag är nöjd med resutlatet och kommer förmodligen att göra om det igen.
De flesta andra bilderna på Labas hemsida, är bilder som vi fått av leverantörerna, men det är roligt att ha lite egna bilder.
Nu återstår bara jobbet att välja ut vilka bilder som är bäst och bestämma vad jag ska göra med dem. Jag hade inte bestämt något användningsområde när jag beställde bilderna. Visste som sagt inte alls vad jag skulle få för bilder och därför tänkte jag att det var bäst att inte planera något.

Här är några av bilderna när Cassandra har våra seamless leggings på sig. Vilken av dessa bilderna är bäst?

Här är de förstås förminskade ganska rejält, så det kan vara svårt att se om någon bild är bättre än någon annan. Men det är svårt även när de är i sin rätta storlek.
Hmmm... får klura lite på vad jag ska ha dem till. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar